• Flow Leadership Konferencia
  • HR Business Partner Program 2016
  • Flow Management Akadémia
  • Flow Coaching School

Flow Leadership Konferencia

V. FLOW LEADERSHIP KONFERENCIA 2016

IV. FLOW LEADERSHIP KONFERENCIA 2014

SZENVEDÉLY A VEZETÉSBEN

2014. NOVEMBER 6.

BUDAPEST MUSIC CENTRE (BMC)

Mitől van, és miért nincs?

Magunkkal hozzuk, vagy menet közben alakul?

Átadható vagy személyhez kötött?

A IV. Flow Leadership Konferencián olyan vezetők mutatták meg magukat, akiket hajt a belső tűz, ami másokat is magával ragad, elvarázsol, aminek jó részesévé válni, amit követni is érdemes. Emberek, akik különböző területeken tevékenykedve meglelték munkájukban azt a pluszt, amiért lelkesednek, amiért képesek hegyeket megmozgatni, amiért élvezik azt, amit csinálnak és amivel másokat is lázba hoznak. E napon bepillantást nyerhettünk abba, ők hogyan gondolkodnak, hogyan mûködnek, mivel és hogyan teszik napjaikat élvezetessé, örömtelivé – hatva a világra.

Tekintse meg a konferenciáról készült videónkat

A NAP KIEMELT ELŐADÓI

DEREK SMALL˛

Az MML csoport alapító tagja, szenvedélyes tanuló, keresett facilitátor és tanító

"Úgy kertészkedj, mintha örökké élnél – élj úgy, mintha az életed holnap érne véget!”

TANGUY LUNVEN

Mérnök, korábban vezető, kórusmester
Inspiráló történet egy emberről, akinek az a szenvedélye, hogy szervezeteket dalra fakaszt.

JEANNA TALLBERG˛

Vezetés- és szervezetfejlesztési igazgató, Scania Akadémia
„Az emberek fejlesztésére, vagy a célok elérésére fektessünk hangsúlyt?”

Szenvedélyes történetek – rendhagyó kerekasztal beszélgetés

A pódiumon olyan résztvevők beszélgetnek, akiket saját területükön sokszor a bennük lévő tűz vitt előre. A hagyományostól eltérő környezetük és működésük izgalmas tanulságokat kínál. A beszélgetés második felébe a közönség is bekapcsolódhat.

A KEREKASZTAL RÉSZTVEVŐI

Ugyanaz a színpadon is, mint az irodában?

Mácsai Pál színész, rendező, igazgató

Magyarországi festményárverések világszínvonalon

dr. Virág Judit művészettörténész, igazságügyi képszakértő

Mindig én akartam jobban!

Benedek Tibor többszörös olimpiai, világ- és Európa-bajnok, szövetségi kapitány

Derek Small
„Úgy kertészkedj, mintha örökké élnél – élj úgy, mintha az életed holnap érne véget!”

Derek szenvedélyes tanuló, számos területen keresett facilitátorként és tanítóként tartják számon. Az MML csoport alapító tagjaként 1983 óta dolgozik együtt amerikai, ausztrál, indiai, szingapúri, egyiptomi, orosz és nyugat-európai szervezetekkel. A diákokkal folytatott szenvedélyes munkája elismeréseként az AIESEC (globális egyetemi szervezet) Hall of Fame tagjává választották. Népszerű szpíker, előadó és szervezeti változás folyamattervező. Számos szervezetnek segített megküzdeni a nehéz helyzetekkel – fúziók, átvételek, leépítések, (újra)kezdések és terjeszkedések során. A Covey Leadership Központtal vezető facilitátorként, ügyfélkapcsolati vezetőként és a leadership tananyag felelőseként dolgozott együtt, így széles tapasztalattal rendelkezik mind folyamati és szakmai, mind viselkedéstudományi kérdésekben. Két éve vonult vissza, azóta keményebben dolgozik, mint bármikor.

Derek megközelítése:

Az üzletben – és a magánéletben – azonnali kihívásoknak kell megfelelnünk (pénzügyek, válságok stb.), ugyanakkor sikeres jövőt akarunk tervezni, és meg akarjuk állni a helyünket, bármit is hoz a jövő. Szeretnénk élvezni a pillanatot – a jövő nem biztos, hogy a terveink szerint alakul majd. Képesek akarunk lenni a paradoxonok kezelésére. Jól élni egyszerűnek tűnik – de nem feltétlenül az! Jelentsünk mintát mások számára! Ne mondjuk meg nekik, mit tegyenek! Példákon keresztül mutassuk meg, hogy mi hogyan működik! Szabadítsuk fel a másokban rejlő potenciált! A jókedv, a pénz, a siker mulandó lehet – egy szenvedéllyel, szeretettel, élvezettel és inspirációval teli élet örökre a mienk marad.

Tanguy Lunven

Inspiráló történet egy emberről, akinek az a szenvedélye, hogy szervezeteket dalra fakaszt.

Tanguy Lunven, mérnök, korábban vezető. Szakmai karrierjét manapság az olyan éneklésnek/énekeltetésnek szenteli, ami a résztvevők számára mélyebb tudatosságot, intenzívebb megélést tesz lehetővé. Zenei képességeit kórusmesterként több mint 14 éve az üzleti élet szolgálatába állítja. Az általa vezetett éneklés segít a belső energiáink és érzéseink felszabadításában, magunk és mások iránti érzékenységünk, valamint kockázatvállalásunk növelésében, a nagyobb elkötelezettség megtapasztalásában.

Referenciák:

AIR FRANCE, UNAIDS, BNP PARIBAS, MICROSOFT, UNILOG, PUBLIGROUPE, KONE, EDIPRESSE, NESTLE, SIG (Services Industriels de Genève), SNCF, HEC-CRC, TOTAL, FRANCE TELECOM ORANGE, CAP GEMINI, DISNEY, l’OREAL, VEOLIA ENVIRONNEMENT, Eiffage Construction, HUG (Hôpitaux Universitaires de Genève), IMD, EDF, ROLEX, GEMALTO, CITROËN, CCI de Lyon, CRQP/CRPM, Hewlett Packard (Rome et Grenoble), TPL (Transports Publics de Lausanne), BCGE, UBS, FM Logisitic, BCV, Peugeot, ESCP (Paris), GDF SUEZ, Bouygues, Bolloré, Midas, …

Jeanna Tällberg

Vezetés- és szervezetfejlesztési igazgató, Scania Akadémia

Az emberek támogatása és fejlesztése iránti szenvedélye jegyében Jeanna a szociális munka területén indította karrierjét, majd a Scania, Európa egyik vezető kaminon- és buszgyártó vállalata HR osztályán helyezkedett el. Az első években HR menedzserként elsősorban a Scania leadership filozófiájának elsajátításában támogatta a vezetőket. Ezt követően úgy érezte, ideje vezetőként is továbblépnie, hogy a gyakorlatban is alkalmazhassa, amire addig másokat tanított. Ma Jeanna egy kiváló, kompetenciafejleszéssel foglalkozó szakemberekből álló csapatot irányít, amelynek küldetése a vezetésfejlesztés folyamatos ösztönzése és támogatása a Scania globális szervezetében.

Benedek Tibor

Háromszoros olimpiai bajnok, világ- és Európa-bajnok, BEK- és LEN-kupa-, valamint háromszoros Bajnokok Ligája-győztes, tízszeres olasz és magyar bajnok vízilabdázó, 2013-tól a magyar férfi vízilabda-válogatott szövetségi kapitánya, irányítása alatt a válogatott világbajnok és Európa-bajnoki ezüstérmes lett.

„Sosem volt különösen jó labdaérzékem, sosem fociztam, kosaraztam jól, nem dobtam különlegesen nagyot a labdával, és ma már ennél is kisebbet dobok. Nem vagyok kifejezetten sem erős, sem okos, nem úszok túlságosan jól, a vízfekvésem teljesen átlagos. Gyerekkoromban tizenegyszer szúrták fel a fülemet, ugyanennyiszer tiltott el az orvos az uszodától. Magasságomat nézve ma már kicsinek számítok a csapattársaim között, súlyra viszont 15 éve elértem a 100 kilót. Szépen beszélni talán sosem tudtam, középiskolai eredményeim közepesek voltak, sosem gondoltam, hogy a mondataim hatással lehetnek másokra. A katonaságtól gerincsérv miatt felmentést kaptam, azóta már a nyakamban is van két porckorongsérv, 16 éve csuklószorítóval játszok, képtelen vagyok a kézfejemre támaszkodni. Először 2005-ben voltak problémáim a szívemmel, amik 2009-ben megismétlődtek. Mégis, ha legvégül össze kellene foglalnom a sikereim okát, csak annyit mondanék, hogy mindig én akartam jobban. Ez az én tehetségem.”
dr. Virág Judit

Szakterülete a 19-20. századi magyar festészet.

Judit a rendszerváltás után újjászületett magyar műkereskedelem meghatározó szereplője. Szenvedélyesen hisz abban, hogy Magyarországon is létre lehet hozni olyan festményárveréseket, melyek elérik a nagy múltú, több száz éves hagyománnyal rendelkező európai aukciósházak színvolát. Egyik fő célkitűzése a magyar festészet megismertetése és elismertetése külföldön. Francia és amerikai tapasztalatait sikeresen alkalmazza itthon árverésvezetőként is.

Mácsai Pál

1961-ben született Budapesten. Színházi pályáját a Pinceszínházban kezdte tizenhét éves korában. A Színház- és Filmművészeti Főiskolán 1984-ben színész-, 1990-ben rendező szakon végzett. Tagja volt a Nemzeti, illetve a Madách Színháznak, és volt szabadúszó. Az elmúlt három évtizedben a főváros majd valamennyi színházában dolgozott, és időnként vidéken is. „Sokat kaptam a televíziótól, filmen kevesebbet dolgoztam, és fontos volt nekem a rádiós műfaj, ameddig létezett. Játszottam főszerepet és mellékszerepet, rendeztem klasszikus és modern műveket, volt sikerem, és többször meg is buktam – szerencsére.” – mondja magáról. 2000-ben vette át a Madách Kamara vezetését, ahol 2004-ben megalapították az idén tizedik születésnapját ünneplő Örkény Színházat. Nős, van egy fia és egy lánya.

MASTER CLASS

A két évvel ezelőtti sikerre való tekintettel idén ismét meghirdetjük mesterkurzusainkat

DEREK SMALL

*Status Quo is still on Tour* – Sikeresnek lenni a jelenben, nagyszerű jövőt építeni, tanulni a múltból.

TANGUY LUNVEN

A kollégákkal való együtténeklés mestersége – kapcsolatteremtés és közös öröm!

JEANNA TALLBERG

A tudástranszfer és a viselkedés szintű változás biztosítása vezetői tréning segítségével

PETER KLARSTRÖM

A képzés/fejlesztés összehangolása az üzleti stratégiával – a beillesztéstől a kompetenciafejlesztésig.

Jeanna Tällberg

Vezetés- és szervezetfejlesztési igazgató, Scania Akadémia

Az emberek támogatása és fejlesztése iránti szenvedélye jegyében Jeanna a szociális munka területén indította karrierjét, majd a Scania, Európa egyik vezető kaminon- és buszgyártó vállalata HR osztályán helyezkedett el. Az első években HR menedzserként elsősorban a Scania leadership filozófiájának elsajátításában támogatta a vezetőket. Ezt követően úgy érezte, ideje vezetőként is továbblépnie, hogy a gyakorlatban is alkalmazhassa, amire addig másokat tanított. Ma Jeanna egy kiváló, kompetenciafejleszéssel foglalkozó szakemberekből álló csapatot irányít, amelynek küldetése a vezetésfejlesztés folyamatos ösztönzése és támogatása a Scania globális szervezetében. Vitaindító: Értékalapú vezetés – a mi sikerünk kulcsa! Mi eredményesebb – ha az emberek fejlesztésére, vagy ha a célok elérésére fektetünk hangsúlyt?

Az előadás során a konferencia részvevői megismerkedhetnek a Scania egyedi kultúráját meghatározó szenvedélyes leadership filozófiával, ami közös értékeken és elveken alapul, és a szervezet sikerességének kulcsfontosságú mozgatórugója. „It all starts with you!” – „Minden Veled kezdődik!”

Master class 1/2 nap: A tudástranszfer és a viselkedés szintű változás biztosítása vezetői tréning által Résztvevőként megismerkedhetünk a Scania, Kirk Patrick arany minősítéssel díjazott vezetésfejlesztési programjával, amelynek lényege a tudástranszfer biztosítása, valamint a kihívó üzleti célok eléréshez szükséges viselkedések változtatása, megerősítése. Lehetőségünk nyílik megfontolni, hogy melyek azok a viselkedések, amelyeket érdemes megerősítenünk vagy megváltoztatnunk ahhoz, hogy elérjük céljainkat.

Derek Small

*Status Quo is still on Tour* – Sikeresnek lenni a jelenben, nagyszerű jövőt építeni, tanulni a múltból.

Miért van az, hogy bizonyos zenék megmaradnak, másokat meg gyorsan elfelejtünk? Miért felejtik el egyes szervezetek a múlt tanulságait? Miért panaszkodik olyan sok szervezet arra, hogy nehéz bevezetni a változásokat, miközben rengeteg sikeres leadership példát ismerünk? Mi működteti a jó üzletet? Mitől nagyszerű egy munkatárs? Mitől kiváló egy vezető? Hogy van ez a mi közvetlen környezetünkben? Tapasztalunk-e különbséget? Tegyünk-e másként valamit?

Kezdeményezzünk, rázzunk fel – és inspiráljunk!

Derek szenvedélyes tanuló, számos területen keresett facilitátorként és tanítóként tartják számon. Az MML csoport alapító tagjaként 1983 óta dolgozik együtt amerikai, ausztrál, indiai, szingapúri, egyiptomi, orosz és nyugat-európai szervezetekkel. A diákokkal folytatott szenvedélyes munkája elismeréseként az AIESEC (globális egyetemi szervezet) Hall of Fame tagjává választották. Népszerű szpíker, előadó és szervezeti változás folyamattervező. Számos szervezetnek segített megküzdeni a nehéz helyzetekkel – fúziók, átvételek, leépítések, (újra)kezdések és terjeszkedések során. A Covey Leadership Központtal vezető facilitátorként, ügyfélkapcsolati vezetőként és a leadership tananyag felelőseként dolgozott együtt, így széles tapasztalattal rendelkezik mind folyamati és szakmai, mind viselkedéstudományi kérdésekben. Két éve vonult vissza, azóta keményebben dolgozik, mint bármikor.

Peter Klarström

Tréning & Tanácsadás üzletágvezető - Promote International A képzés/fejlesztés összehangolása az üzleti stratégiával – a beillesztéstől a kompetenciafejlesztésig Hogyan lehet az üzleti eredményesség érdekében valós, hosszú távú viselkedésváltozást elérni? Mit mondanak a kutatások a tréningek üzleti eredményre gyakorolt hatásáról? Mi következik ebből? Mire figyeljünk, amikor megtervezünk, kivitelezünk és értékelünk egy képzési/fejlesztési folyamatot? A Master Class során a résztvevők megismerik a legfontosabb kutatási eredményeket, valamint módszereket kapnak jövőbeli projektjeik tervezéséhez. Esettanulmányok segítségével lehet kipróbálni a tanultakat, azt az új eszköztárat, amelyet mindenki könnyen és hatékonyan tud majd használni a mindennapi munkája során. Főbb témák:

  • A tréning kidobott idő és pénz: hogyan lehet átfordítani az ott szerzett tudást a mindennapi működésbe?
  • A képzés/fejlesztés összehangolása az üzlettel, a stratégiával
  • A „Promote Learning Transfer” rendszer
  • Elkötelezettség és számonkérhetőség: minden vezető tréner, vagy legalábbis coach?
  • Tervezés: mindig a végső üzleti célt tartsuk szem előtt!
  • Megvalósítás és nyomon követés: érjük el, hogy a kollégák valóban használják a tanultakat a mindennapokban!
  • Értékelés, ellenőrzés: tegyük láthatóvá az eredményeket!
  • Sztenderd folyamatok, egyedi üzleti helyzetek: a tanulószervezet megalapozása
  • Néhány inspiráló esettanulmány, best practice

Peter a világ számos pontján támogat üzleti vezetőket, HR és képzési/fejlesztési vezetőket, valamint tréningcégeket annak érdekében, hogy valós és kimutatható üzleti eredményeket érjenek el. Munkája során szervezetfejlesztési folyamatokat és egyedi tréning-beavatkozásokat tervez, valamint a “Promote Learning Transfer” rendszer nemzetközi trénere. Legutóbbi projektjei: a Volvo Csoport támogatása globális üzleti akadémiájuk felállításában, a Mölnlycke Health Care globális leadership programjának fejlesztése, megvalósítása és értékelése, a Scania, a Sandvik Coromant és számos nemzetközi tréningcég képzése abban, hogyan integrálják a “Promote Learning Transfer” rendszert képzési/fejlesztési tevékenységükbe. Missziója: támogatni, ugyanakkor esetenként konfrontálni is a képzési/fejlesztési iparágat abból a célból, hogy maradandó üzleti értéket teremtsenek.

Tanguy Lunven

A kollégákkal való együtténeklés mestersége – kapcsolatteremtés és közös öröm! A szervezetekben, ahol munkánkat végezzük, sokrétű és változatos kapcsolatokat alakítunk ki. Ha ezt a megfelelő módon tesszük, munkahelyünk az élmények forrásává válhat.

Ahol a bizalom, az egymásra figyelés, a jókedv és az elkötelezettség jelen van, ott az emberek fejlődnek, és fantasztikus dolgokat – innovatív eredményeket – tudnak közösen létrehozni.

Ösztönösen tudjuk ezt, a valóságunk néha mégis elég távol áll ettől. Első lépésként jó jel, ha azt vesszük észre, hogy szenvedély érzése megjelenik azzal kapcsolatban, ami mozgat bennünket.

Ebben a programban Tanguy Lunven arra hív bennünket, hogy merjünk a közös örömben megmártózni.

Délelőtt 9:30-12:30 (javaslat) Énekkel teli fantasztikus élettapasztalás

Délután 14-17 (javaslat) Hogyan hozzunk létre közösen elképesztő dolgokat?

Nincs zenei előképzettségre szükség. E kurzuson mindazokat szeretettel látjuk, akik magukról azt tartják, hogy hamisan énekelnek!

Tanguy Lunven, mérnök, korábban vezető. Szakmai karrierjét manapság az olyan éneklésnek/énekeltetésnek szenteli, ami a résztvevők számára mélyebb tudatosságot, intenzívebb megélést tesz lehetővé. Zenei képességeit kórusmesterként több mint 14 éve az üzleti élet szolgálatába állítja. Az általa vezetett éneklés segít a belső energiáink és érzéseink felszabadításában, magunk és mások iránti érzékenységünk, valamint kockázatvállalásunk növelésében, a nagyobb elkötelezettség megtapasztalásában.

Referenciák: AIR FRANCE, UNAIDS, BNP PARIBAS, MICROSOFT, UNILOG, PUBLIGROUPE, KONE, EDIPRESSE, NESTLE, SIG (Services Industriels de Genève), SNCF, HEC-CRC, TOTAL, FRANCE TELECOM ORANGE, CAP GEMINI, DISNEY, l’OREAL, VEOLIA ENVIRONNEMENT, Eiffage Construction, HUG (Hôpitaux Universitaires de Genève), IMD, EDF, ROLEX, GEMALTO, CITROËN, CCI de Lyon, CRQP/CRPM, Hewlett Packard (Rome et Grenoble), TPL (Transports Publics de Lausanne), BCGE, UBS, FM Logisitic, BCV, Peugeot, ESCP (Paris), GDF SUEZ, Bouygues, Bolloré, Midas, …

III. FLOW LEADERSHIP Konferencia 2013

CORPORATE TALES

2013. NOVEMBER 14

SOFITEL BUDAPEST CHAIN BRIDGE

A kisgyerekek lélegzetvisszafojtva hallgatják a meséket, történeteket. Ilyenkor gyakran látni, hogy fölébred bennük a tettvágy, hősökké válnak és akár azonnal neki is indulnának kalandozni, kipróbálni magukat. Láthatjuk őket, mint a legek megtestesítőit, és sokan életük során valóra is váltják álmaikat. Mindenkinek megvan a maga sztorija, amire sokszor hatással van mások története, mely egyszerre tanít és inspirál. Ha eljön a mesés számú harmadik konferenci- ánkra, teljesen különböző területek kiemelkedő képviselőitől kaphat inspirációt, érdekes szervezeti példákon keresztül, saját történetének tartalmas folytatásához.

Tekintse meg a konferenciáról készült videónkat

II. FLOW LEADERSHIP KONFERENCIA 2012

CORPORATE TALES

2012. NOVEMBER 8

SOFITEL CHAIN BRIDGE, BUDAPEST

Vajon mi tesz egy szervezetet sikeressé? Ha kiemelkedik a többi cég közül, miért éppen akkor és úgy tűnik fel, és miért éppen azt a pályát írja le? Mi a kapcsolat a vezető karrierútja és a szervezet felemelkedése között? Hogyan befolyásolja a vezető személyes fejlődése a szervezet fejlődését? Hogyan fejlesztik magukat, másokat és szervezeteiket a sikeres vezetők? Mit érdemes tanulni e témában másoktól?

Ezekre a kérdésekre keressük a választ a konferencián.

Felsővezetői kerekasztal beszélgetés

A pódiumon olyan ismert és elismert felsővezetők beszélgetnek, akik mindannyian nagyon izgalmas, de egymástól különböző személyes vezetői utat jártak be, és ezáltal lettek szervezetükkel együtt sikeresek. A beszélgetés második felébe a közönség is bekapcsolódik.

Tekintse meg a konferenciáról készült videónkat

I. FLOW LEADERSHIP KONFERENCIA 2011

Tízéves fennállásunk alkalmából 2011. november 10-én nagyszabású konferenciát rendeztünk a Hotel Kempinskiben, amelyen 220 partnerünk vett részt.

A résztvevő vendégeink, ügyfeleink az alábbi mondatokkal értékelték a konferenciát:

"Tetszett, hogy a mindennapokban használható szakmai tapasztalatokra is szert tettem! Köszönöm szépen!"
"Zseniális előadók voltak!"
"Inspiráló, pezsdítő volt a vendégkör és jól mutatta a partnerségek tényleges létezését. Jó volt a nemzetköziség."
"A program jól volt összeállítva és a Flow Csoport által használt módszereket és eszközöket is jobban megismertem."
"Egyetlen percig sem unatkoztam."
"Egy fantasztikus csapattal, egy fantasztikus rendezvényt kaptunk!"

Tekintse meg a konferenciáról készült videónkat

HR Business Partner Program 2016

Mi a HR Business Partner Program

A Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Kar, Vezetéstudományi Intézete és a hazai szervezetfejlesztési piac meghatározó szereplői, a Flow Magyarország és az OD Partner stratégiai szövetségében megvalósuló program a legjobb hazai és nemzetközi HR felsővezetői gyakorlatot teszi elérhetővé a jelentkezők számára.

A HR Business Partner Program egy egyetemi szakirányú továbbképzési szak, amelynek célja, az emberierőforrás-menedzsmenttel hivatásszerűen foglalkozó, illetve a HR-es pályaváltás iránt érdeklődő középvezetők felkészítése egy olyan HR felsővezetői szerepkörre, amely az üzleti vezetőkkel kialakított partnerségre épül

Bővebb információkért töltse le tájékoztatónkat itt

 

Flow Management Akadémia

Mi a Flow Management Akadémia?

A Flow Management Akadémia a Flow és a Human Telex Consulting konzorciális, kiemelt, felső-és tapasztalt középvezetőknek szóló, nyílt rendszerű vezetőképző programja.

A szervezetfejlesztésben szerzett sokéves tapasztalataink alapján hoztuk létre azt a rendszert, a Flow Management Akadémiát, amely

  • könnyen elsajátítható és a gyakorlatban azonnal használható vezetői eszköztárat ad
  • egy éven át tartó, havonta egy napot képzést nyújtó folyamat,
  • kiváló trénerek közreműködésével zajlik,
  • kiváló résztvevőkkel történő tapasztalat-cserét biztosít,
  • mérhető eredményeket ad.

A 2017-es részvételi lehetőséggel kapcsolatban kérjen további információkat a Flow Management Akadémia szakmai vezetőjétől, Zala Ákostól (akos.zala@htconsulting.hu)

Az alábbi szervezetek delegálták vezetőiket az első kilenc évfolyamban: Akadémia Kiadó Zrt., 3H építésziroda Kft., Bácsvíz Zrt., Bátor Tábor Alapítvány, Becton Dickinson Hungary Kft., Béflex Zrt., Blaguss Utazási Iroda, Bonafort Kft., Bull Magyarország Kft., CD Hungary Zrt., Consulting Plusz Kft., Cryo Management Kft., Cyro-Innovation Kft., Dreher Sörgyárak Zrt. , Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit KFT., Erdért Zrt., FÁÜ Rt., Erzsebet Üzemeltető Kft., Fireplace Kft., Goodmills Magyarország Zrt., HAJDU Autotechnikai Ipari Zrt., HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt., HBH Euroconsulting Kft., Human Telex Kft., HyperTeam Kft., Imerys Tűzállóanyaggyártó Kft., Jabil Circuit Magyarország Kft., KKBK Kiemelt Kormányzati Beruházások Központja Nonprofit Zrt., KSB Szivattyú és Armatúra Kft., Kujbusvill, Laurel Kft., Legrand Zrt., Lenovo Magyarország Kft., Ludwig&Mentesi Kft., Lux Aqua Hungária Kft., Magyar Hipermarket Kft., Magyar Nemzeti Bank, MAHR Austria GmBH., Market Építő Zrt., MÁV-Gépészet Zrt., Media ID Kft., MOL Nyrt., Moratus Kft., Mosoly Alapítvány, Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt., Nemzeti Tehetségsegítő Tanács, Ocean Köva Kft., Poly-Group Hungary Kft., Quadrant CMS Hungary Kft., Raiffeisen Bank Zrt., Raiffeisen Ingatlan Zrt., Randstad Hungary Kft., RedBull Magyarország Kft., Ringier Kiadó Kft., Sanoma Budapest Zrt., Saubermacher -Pannonia Kft., STI Display Hungary Kft., STI Petőfi Nyomda Kft., Swedex Hungária Kft., TIG Nonprofit Kft., Vilati Szerelő Kft., Zwack Unicum Nyrt.

A bowling modell

A modulok átfogják a vezetés teljes spektrumát, amit az alábbi modell szemléltet:

Ha tehát valaki

  • kis- vagy középvállalatban dolgozik tulajdonosként vagy vezetőként,
  • nagyvállalatnál tevékenykedik közép- vagy felsővezetői beosztásban,
  • még nem vezető, de a közeli jövőben várható, hogy vezetői pozícióba kerül,

annak érdemes a Flow Management Akadémia képzéssorozatán bővítenie, rendszereznie meglévő vezetői tudását, fejlesztenie vezetői készségeit.

A képzés felépítése

A programsorozat

  • egy 9 alkalomból álló képzés, ami 1 éven át tart.
  • 1 kétnapos munkával indul, és további 8 egynapos műhellyel folytatódik.
  • könnyen elsajátítható és a gyakorlatban azonnal használható vezetői eszköztárat ad a résztvevőknek.
  • következtében a résztvevők mérhető eredményeket mutatnak fel.

A modulok havi rendszerességgel követik egymást, ezeket a résztvevők saját akciótervük alapján kötik össze úgy, hogy a köztes időben kipróbálják a gyakorlatban is azt, amit a képzésen tanultak. A program fontos eleme, hogy a tapasztalataikat visszahozzák a tanulócsoportba, és megosztják egymással.

Egyéni igények alapján személyes konzultációra is lehetőséget biztosítunk. A résztvevők a modulok között is találkozhatnak a trénerekkel, hogy könnyebben átültethessék a gyakorlatba, és hatásosabban alkalmazhassák napi munkájukban a megszerzett ismereteket.

A Flow Management Akadémia moduljai az alábbi témákat ölelik fel:

  • Bevezető (Vezetés és jövőkép)
  • Emberismeret
  • Együttműködés, kapcsolatok, konfliktuskezelés
  • Teljesítménymenedzsment
  • Kommunikáció
  • Szervezeti változások kezelése
  • Döntéshozatal
  • A vezető és a szervezet energiái
  • Személyes hatékonyság

A képzés ára: 850.000 Ft + Áfa

A díj tartalmazza a felmerülő valamennyi direkt illetve tréneri költséget, tréning anyagok, online kérdőív, a résztvevők frissítővel, ebéddel történő ellátása magukban foglalják, valamint a szállás díját az első képzési nap végén

Kedvezmények:

  • 1 cégtől 2 fő jelentkezése esetén: 5% kedvezmény
  • 1 cégtől min 3 fő jelentkezése esetén: 10% kedvezmény

Flow Coaching School

Mi a Flow Coaching School?

„A coach az, aki azt mondja, amit nem akarsz hallani, azt látja, amit nem akarsz látni, hogy az legyél, akiről mindig is sejtetted, lenni tudsz.” (Tom Landry, amerikai football-edző)

2016. februárjában indul újra a FLOW csoporthoz tartozó Flow Coaching School képzése, amelyben a jelentkezőket a Gestalt-terápiás irányzat szerint képezzük. Ez a metódus már rövid távon is tartós eredményt hoz az ügyfelek számára. Az 1920-as években, Németországban indult, majd Amerikában továbbfejlesztett Gestalt olyan irányzat, amely alapján a coach nem csupán intellektuálisan vesz részt a folyamatban, hanem a klienst és önmagát, valamint kettőjük rendszerét is figyeli, illetve erre ösztönzi az ügyfelet is, így tudatosabban, érzéseiket is megosztva, teljes valójukban vesznek részt a változást előidéző folyamatban.

A Gestalt terápiás irányzat

„A coaching school után én új szemmel nézek a világra. Megtanított arra, hogy nem kell mindig görcsösen keresni a válaszokat a másik fél helyett, meg fogja ő találni azokat maga is.” (Banki HR igazgató)

Az 1920-as években, Németországban indult, majd Amerikában továbbfejlesztett Gestalt olyan irányzat, amely alapján a coach nem csupán intellektuálisan vesz részt a folyamatban, hanem a klienst és önmagát, valamint kettőjük rendszerét is figyeli, illetve erre ösztönzi az ügyfelet is, így tudatosabban, érzéseiket is megosztva, teljes valójukban vesznek részt a változást előidéző folyamatban.

A coach tehát észreveszi és észrevéteti azokat a testi, lelki jelzéseket, amelyek jól hasznosítható információt adnak arról, hogyan éli meg a kliens a különböző eseményeket és változó helyzeteket, illetve segít, hogy azok új megvilágításba kerüljenek.

Mivel a Flow Coaching Schoolban a résztvevőkkel ugyanúgy dolgozunk, ahogyan az ügyfelekkel, a végzettek mintát kapnak az értő figyelem, a mélyebb témákkal foglalkozás eljárásaira és egyúttal megérzik, mit él át a kliens a coaching során. Ennek megfelelően az iskolának inkább résztvevői, kevésbé hallgatói vannak, akik később sikerrel tudnak saját érzéseket, gondolatokat használva közreműködni egy másik személy fejlődésében, és átsegíteni őt a belső akadályokon. Személyes hatásuk érezhetően erőteljesebbé válik, és ügyfeleik beszámolói szerint, azelőtt megoldhatatlannak tűnő problémák tűnnek el, oldódnak meg, illetve lehetetlennek hitt helyzetek alakulnak át kezelhető, jó irányban változó állapottá.

Elmélet és gyakorlat összhangja:
A képzésen nemcsak a klienst coacholni, azaz vezetni tanítunk, de azt is, hogy a végzettek hogyan érvényesüljenek sikeresen az egyre növekvő piacon. Ez azt is jelenti, hogy kizárólag a gyakorlatban már hasznosnak bizonyult elméletekkel és modellekkel foglalkozunk. Tanítványainkkal feldolgoztatjuk, hogy az adott vezetési modell hogyan értelmezhető az ő valóságukban és erről a folyamatról írásos anyagot is készítenek, dolgozatot adnak be.

Kiket várunk a képzésre

„A Flow Coaching School-ban egy új és rendkívül hatékony tanulási és fejlődési módot tapasztaltam meg. Ez a módszer egyszerű, világos és bármely helyzetben működőképes. Segítségével eddig rejtett erőforrásaimra leltem. Hatása kézzelfogható és egyértelmű a munkámban és az életem más területein is. Az egyik legjobb döntés volt az életemben.”

(Sarkadi Tünde coach)

Vállalati közép- és felsővezetőket:

Ha Ön:

  • vezetőként dolgozik, és szeretné, hogy munkatársai a rájuk bízott feladatokat nagyobb felelősséggel és elkötelezettséggel lássák el;
  • azt akarja elérni, hogy a munkatársai által végzett munka az eddiginél nagyobb mértékben nyerje meg az Ön és ügyfelei tetszését;
  • a szervezeti kultúrát abban az irányban kívánja fejleszteni, hogy hosszú távú együttműködést elősegítő visszajelzéseket lehessen adni a munkatársak teljesítményére, és Ön is megtudja, hogy az Ön működése hogyan hat a munkatársaira.
  • Jól képzett a szakmájában, megalapozott vezetői értékek mentén működik, de az ennek hatásosságához szükséges készségeket eddig főleg tapasztalati úton fejlesztette, és most látja annak az idejét, hogy fejlessze és stabilizálja a tudását.

Ha ezek az igények Önben is megfogalmazódnak, ám számos próbálkozása ellenére mégsem teljesülnek, várjuk Önt szeretettel a Flow Coaching School-ban.

Akik coach-ként kívánnak dolgozni, akár egy szervezet tagjaként, akár külső tanácsadóként:

Ha Ön:

  • szeretne vállalati közép- és felsővezetőknek segíteni abban, hogy hatékonyabban lássák el feladataikat;
  • a HR osztály munkatársaként feladata a vezetők támogatása;
  • eddig is tanácsadással vagy tréninggel foglalkozott, és bővíteni kívánja eszköztárát;
  • mindig is fontosnak találta, hogy új eljárásokat tanuljon meg, amelyeket hasznosíthat a munkájában és magánéletében,

akkor várjuk szeretettel a Flow Coaching School-ban.

Megtérülő tudás

A Flow Coaching School pénz, idő és energia tekintetében jelentős befektetés a jelentkezők részéről, de a visszajelzések alapján állítjuk, hogy akár későbbi coach-ként, akár vezetőként, sokszorosan megtérülő befektetés.

Előbbiként már három ügyfél után megtérülhet a képzés díja, vezetői tapasztalatként pedig a csapat és a cég teljesítménye lendíthető fel: a végzett menedzser vagy igazgató képessé válik arra, hogy munkatársaiból olyan értékeket és teljesítményt hozzon ki, amelyekről egyikőjük sem hitte, hogy egyáltalán létezik, vagy hogy az a vállalkozás, illetve szervezet javára fordítható. Növekvő számban vannak azok is, akik már képzett és gyakorlattal rendelkező coachként személyes, szakmai fejlődési céllal jönnek el hozzánk és vesznek részt a képzésben.

Az iskolánkban eddig végzett közel 90 résztvevő mintegy fele aktív coachként dolgozik, míg a többiek a szerzett tudást és tapasztalatot vezetői vagy tanácsadói, tréneri munkájukban használják.

A képzés felépítése

„Rengeteget tanultam saját magamról, amit azóta minden nap használok. Újra és újra meglepődöm, hogy mi mindenre vagyok képes. És ahhoz is kaptam eszközöket, hogy ezt hogyan adjam át másoknak.”

(IT termékek forgalmazója)

Induló interjú: Az iskolát személyes beszélgetéssel kezdjük, amelyen felmérjük a célokat, és megadjuk a kereteket.

Készségfejlesztés: Készségfejlesztés: A 2x3 napos és 2x2 napos készségfejlesztő modulokban azon dolgozunk, vagyunk jelen, mit veszünk észre, mit és hogyan közlünk, hogyan teremtünk kapcsolatot saját magunkkal és az ügyfelünkkel, illetve mit kezdünk ezzel a kapcsolattal. Fontos része e moduloknak, hogy a résztvevők megtanulják, hogyan indítsanak, vezessenek és zárjanak le egy ülést, illetve egy teljes fejlesztési folyamatot. Olyan „könnyű mondani, de nehéz megvalósítani” helyzetekkel is foglalkozunk, mint például, hogy mit teszünk, amikor nem tudjuk, mit tegyünk, vagy amikor a coach azt érzi, nagyon is jól esne tanácsot adni. Mindemellett a coacholás etikai és üzleti vonatkozásait is tartalmazza a tréning.

A résztvevők mindegyik modulban coacholnak, amit a mentorok figyelnek meg, és szakértő visszajelzést adnak a látott helyzetekről, folyamatokról. A résztvevők ugyanakkor maguk is gyakorolják, hogyan adjanak szelektált és fejlődést segítő visszajelzést mások működéséről.

Olyan képzést adunk, amelynek egyik lényege, hogy a végzettek mások által kifejlesztett eszköz nélkül is tudjanak valós eredményt elérni. Erre a tudásra épülhet bármifajta eszköz, mint például kérdőív használata.

Kérdőív alkalmazás – ARPe© (Authority-Responsibility-Power extended) nemzetközi akkreditációs tréning: A háromnapos modulban az ARPe© (autoritás-felelősség-bizalom-hatóerő) kérdőív nemzetközi akkreditációs tréningje zajlik. Kizárólag a végzettek jogosultak a jelenleg elérhető magyar, német és angol nyelvű kérdőívek alkalmazására. A kérdőív segítségével az önismeret, a vezetői és együttműködési készségek fejleszthetők. A modult a kérdőív alkotójával, az egyesült államokbeli Richard Bents felügyeletével vezetjük.

Ez a modul opcionális, az iskola hallgatói jelentős kedvezménnyel vehetik igénybe ezt a nemzetközi képzést.

További információ

Kérdőív alkalmazás – GPOP© (Golden Profiler of Personality) nemzetközi akkreditációs tréning: háromnapos modulban a jungi személyiségtípusokat tanítjuk és a kérdőív használathoz a tréning nemzetközi akkreditációt biztosít. Ez esetben is kizárólag a végzettek jogosultak a jelenleg elérhető magyar, német és angol nyelvű kérdőívek alkalmazására. A kérdőív segítségével az önismeret, a vezetői és együttműködési készségek fejleszthetők. Nagyon kedvelt intellektuálisabb típusú csapatépítésben. A modult az egyesült államokbeli Richard Bents közreműködésével vezetjük. Ez a modul is opcionális, jelentős kedvezményt biztosítunk az iskola hallgatóinak. A GPOP© hazailag és nemzetközileg is elismert, nagyon közkedvelt eszköz.

További információ

Záró interjú: Az iskolát személyes beszélgetéssel zárjuk. Ebben értékeljük az elért megfogalmazzuk az esetleges hiányokat és megbeszéljük a továbbfejlődés lehetséges irányát. Végül értékelést, illetve javaslatot kérünk a Flow Coaching School továbbfejlesztésére.

A modulok közötti hónapok sem telnek munka nélkül, hanem ilyenkor:

  • Gyakorló coaching ülések zajlanak. A gyakorló ügyfeleket a részvevők ellenszolgáltatás nélkül coacholják annak fejében, hogy ők visszajelzést adnak és megadhatók referenciaként.
  • Minden résztvevőnek személyes mentora van, akivel feldolgozhatják a coacholás tapasztalatait, illetve saját megtapasztalt akadályaikat, segítséget kapva a fejlődésükhöz.
  • Félidős értékelésen egyeztetjük, résztvevőink hol tartanak a céljaik elérésében, milyen tapasztalatokra, élményekre tettek eddig szert a coacholás közben, és milyen további támogatásra van szükségük.
  • Dolgozatot írnak a résztvevők arról, hogyan működik valamelyik tanult modell a saját gyakorlatukban. A pár oldalas írást két tréner kommentálja. Ezen kívül a négy készségfejlesztő modul valamelyikén megélt élményekről is várunk egy kisebb dolgozatot. Mindezzel az önreflexió képességét kívánjuk erősíteni, mert ezt a legfőbb fejlődési eszköznek gondoljuk. Ugyanakkor, ha egy résztvevő nem kíván dolgozatot írni, a csoportban ún. akváriumgyakorlat során mutathatja be, hol tart a coach-csá válás útján és milyen készségeket fejlesztett ki a képzés során.

Szakmai hitelesség, trénerek:

„Több, mint 10 éve járok Ila képzéseire. És ez nem véletlen. Tanácsadói, tréneri munkámban mindig új impulzust, erőt és használható tudást tud adni a Vele való találkozás. Soha nem érzem az ismétlődést, mert azt látom, hogy Ő is folyamatosan tanul, és amit megtanult az örömmel és lelkesedéssel tovább is adja. Igazi coach.”

(Tanácsadó)
Trainer

Dr. Erős Ilona a A Flow Coaching School vezetője és minden modulban Dr. Erős Ilona, aki húsz éve dolgozik a szervezet- és vezetésfejlesztő szakmában. A szakmát többek között az amerikai, 65 éves múltra visszatekintő NTL Institute és a Gestalt Institute of Cleveland kurzusain tanulta. A Szervezetfejlesztők Magyarországi Társaságának tiszteletbeli tagja és Mezei Julcsi-díjasa, a Magyar Gestalt Egyesület (www.gestalt.hu) egyik alapítója, első elnöke és tiszteletbeli tagja, a European Association for Gestalt Therapy általános elnökségének tagja. A képzés az ő vezetésével és további, mind az oktatásban, mind a coachingban jelentős tapasztalattal bíró coach-mentorok bevonásával zajlik.


Trainer

Richard Bents PhD az ARPe és GPOP modulok trénere, aki az Egyesült Államokban és Európa német nyelvterületein folytat vezetésfejlesztést, és a tanítandó kérdőívek társalkotója. Saint Paul, Minnesotában él.

Mentorok:

Trainer

Sarkadi Tünde Gestalt irányzatú executive coach, tanácsadó. Több mint éves vállalati tapasztalattal rendelkezik. Vezetői jártasságot a marketing és kommunikáció területén szerzett KKV és nagyvállalati szektorban. A Flow Coaching School korábbi diákja, 2013. óta mentora. A Magyar Gestalt Egyesület tagja. Jelenleg a CHE Budapest/The Center for Homeopatic Education London 4 éves, MSc homeopata képzését végzi.


Trainer

Szobonya László 2012 óta a Flow Coaching School mentora, Okleveles villamosmérnök, közgazdász, több mint 20 éves hazai és nemzetközi üzleti tapasztalattal rendelkezik. Szervezetfejlesztéssel a 2000-es évek elején kezdett foglalkozni. Az első Gestaltos élmények a Flow Csoport SzEVA képzésén érték, ez után azonnal bejelentkezett a Flow Coaching Schoolba, hogy Erős Ilánál tanuljon. Specialitása az ARPe kédőív koncepciójának integrálása felsővezetők csoportos vezetésfejlesztésébe.


Trainer

Vid Barbara, márka és kommunikációs tanácsadó, executive coach Közgazdász, reklám szakközgazdász, 1995 óta foglalkozik a marketingkommunikáció különböző területeivel. 2011-13 között a Café Csoport és a Flow Csoport által alapított Café Flowbrands Kft.-t vezette, mely márkaépítéssel és szervezetfejlesztéssel egyszerre foglalkozott. 2013-ban elvégezte a Flow Coaching School-t, azóta az ott elsajátított szemléletet nem csupán coachként, de márkafejlesztési folyamatokban, tanácsadói munkájában is eredményesen használja. Jelenleg szabadúszó tanácsadóként, executive coachként dolgozik, a Flow Coaching School mentora.


Trainer

Zajkás Gergely, coach, mentor és tréner. A 90-es évek közepén középiskolai tanárként kezdte pályafutását, később vállalati oldalra kerül és közel 15 év Humán Erőforrás szakmai és vezetői tapasztalatokat szerez. Jelenleg a DHL, Supply Chain divíziójában vezetőfejlesztéssel és tehetséggondozással foglalkozik nemzetközi szinten. 2009-től mediátorként is tevékenykedik, 2010 óta coachol aktívan magyar és angol nyelven. Jelenleg a Norvég Gestalt Intézet terapeuta képzésének 2. éves hallgatója. Trénerként és mentorként 2012 óta vesz részt Flow Coaching School-ban.


Trainer

Zöldi Zsófia a Flow Coaching School mentora, egykori hallgatója. 2000 dolgozik trénerként, tanácsadóként, 2011 óta coachként is a szervezet-, készség- és vezetésfejlesztés területén.

A képzés díja

Az árak a tréning, a konzultációk és az ügyintézés díját, a kiosztandó anyagok és a frissítők költségét foglalják magukba.

A jelentkezést 100 000 Ft jelentkezési díj befizetése után tekintjük teljesnek. A jelentkezési díjat a képzés árából levonjuk.

2015. október 15-ig történő jelentkezés esetén további 10%-os a díjkedvezményre, vagy coaching alkalmak igénybevételére jogosult a jelentkező. Amennyiben a coaching alkalmak mellet dönt, előre egyeztetett időpontban két alkalommal coaching ülésen vehet részt Erős Ila coachnál.

Visszalépés csak írásban lehetséges. Ekkor a jelentkezési díj kivételével visszafizetjük a képzés díját. A lemondott résztvevő pótlására van lehetőség.

Részletfizetés, illetve kölcsönös érdekeltség esetén részleges barter lehetséges.

Ha az első készségfejlesztő modul elvégzése után úgy ítéli meg, hogy nem ez az Ön iskolája, akkor a további modulokra befizetett összeget visszatérítjük. Nem térítjük vissza a regisztrációs díjat és az első modul díját.

Tagsági kedvezmény nélkül:

Jelentkezés ideje:Early BirdNormál
Készségfejlesztő modulok: 680 ezer Ft + ÁFA 800 ezer Ft + ÁFA
GPOP kérdőív akkreditált képzése 240 ezer Ft + ÁFA 270 ezer Ft +
ARPe kérdőív akkreditált képzése 240 ezer Ft + ÁFA 270 ezer Ft +
Kérdőívekkel együtt kedvezményesen: 1160 ezer helyett: 1088 ezer Ft + ÁFA 1340 ezer helyett: 1.280 ezer Ft + ÁFA

MaG tagoknak:

Jelentkezés ideje:Early BirdNormál
Készségfejlesztő modulok: 600 ezer Ft + ÁFA 680 ezer Ft + ÁFA
GPOP kérdőív akkreditált képzése 220 ezer Ft + ÁFA 250 ezer Ft +
ARPe kérdőív akkreditált képzése 220 ezer Ft + ÁFA 250 ezer Ft +
Kérdőívekkel együtt kedvezményesen: 1040 ezer helyett: 884 ezer Ft + ÁFA 1180 ezer helyett: 990 ezer Ft + ÁFA

SzMT és OHE tagoknak, Coaching Camp részvevőknek:

Jelentkezés ideje:Early BirdNormál
Készségfejlesztő modulok: 640 ezer Ft + ÁFA 720 ezer Ft + ÁFA
GPOP kérdőív akkreditált képzése 220 ezer Ft + ÁFA 250 ezer Ft +
ARPe kérdőív akkreditált képzése 220 ezer Ft + ÁFA 250 ezer Ft +
Kérdőívekkel együtt kedvezményesen: 1080 ezer helyett: 920 ezer Ft + ÁFA 1220 ezer helyett: 1.040 ezer Ft + ÁFA

Non-profit szervezetből két jelentkezőnek, egy nappalis diáknak:

Jelentkezés ideje:Early BirdNormál
Készségfejlesztő modulok: 380 ezer Ft + ÁFA 420 ezer Ft + ÁFA
GPOP kérdőív akkreditált képzése 190 ezer Ft + ÁFA 220 ezer Ft +
ARPe kérdőív akkreditált képzése 190 ezer Ft + ÁFA 220 ezer Ft +
Kérdőívekkel együtt kedvezményesen: 760 ezer helyett: 650 ezer Ft + ÁFA 860 ezer helyett: 730 ezer Ft + ÁFA

Gyakran feltett kérdések

Miért van több hónapos szünet a modulok között?

A modulok közötti idő csak a csoport és a trénerek találkozása szempontjából szünet, a munka szempontjából nem az. A résztvevők coacholnak, őket coacholják, valamint a modulokon történtek és hallottak érlelődnek, a helyükre kerülnek. Mivel nem technikai tudást tanítunk, hanem a résztvevők ügyfélként is megélik a coaching folyamatot, a változáshoz, fejlődéshez szükséges időt meg kell adnunk.

Akkreditált a képzés?

A Flow Coaching School a Magyar Gestalt Egyesület által szakmailag támogatott tréning, hivatalos coaching szervezetnél nincs akkreditálva. Ugyanakkor a nagy nemzetközi szervezetek előírásainak a képzés megfelel, és mindent úgy adminisztrálunk, hogy felhasználható legyen egyéni akkreditáció során. Az ARPe© és GPOP© minősítő tréningje nemzetközi akkreditációnak felel meg, ezért a végzettek más nyelven elérhető ARPe© és GPOP© kérdőíveket is használhatnak.

Lehet-e részletekben fizetni vagy extra kedvezményt kapni?

A részletfizetés bevett szokás, és a jelentkezési lapon feltüntetett kedvezményeken kívül részbarter egyezményre is volt már példa.

Lesz-e gyakorlás, hol és hogyan?

Minden modul során egymással gyakorolnak a résztvevők. A modulok között egymással és valódi vállalati ügyfelekkel is dolgoznak. Utóbbiakat a Flow Coaching School biztosítja. Tekintve, hogy az iskolánkban tanuló majd végzett coachok nagyon elismertek, jelentkező ügyfélből nincs hiány.

Elég homogén lesz-e a csoport, mindenki egy szinten lesz-e felkészültségben?

Reméljük, hogy nem. Mivel a Flow Coaching School sokkal kevésbé intellektuális, mint tapasztalati tanulás, azt akarjuk elérni, hogy résztvevőink minél több élményhez jussanak, amelyeket biztonságos környezetben tudnak feldolgozni, ehhez jobb, ha minél többféle felkészültségű, attitűdű, motivációjú ember vesz részt.